יחימוביץ על חוק הגיוס: "אנחנו לא הולכים בעוינות ושנאה נגד החרדים" • הראיון המלא

    דוד לזר No Comments on יחימוביץ על חוק הגיוס: "אנחנו לא הולכים בעוינות ושנאה נגד החרדים" • הראיון המלא
    23:39
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on דובר צה"ל: תבוטל הילולת הרשב"י במירון בל"ג בעומר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) צפויה מליאת הכנסת לאשר בקריאה שניה ושלישית את חוק הגיוס המתוקן של המפלגות החרדיות, ובכך המהלך לתיקון החוק – אמור להסתיים.

    ח"כ שלי יחימוביץ מ'המחנה הציוני' התייחסה אמש ב'קול חי' לחוק הגיוס המתוקן ואמרה כי מפלגתה אינה דומיננטית בנושא חוק הגיוס, זאת מכיוון שאין זו מדרכה להתנהג לציבור החרדי בעוינות ושנאה.

    "המחנה הציוני לא דומיננטית בנושא הגיוס, מהסיבה כי אנחנו לא הולכים בעוינות ושנאה נגד החרדים, יש לנו מגוון של דעות ויש אחדות דעים בסוגיה הזו, את סוגיית הגיוס צריך לפתור בדרכי נועם ובהסכמה ולא בכוח הזרוע", הסבירה יחימוביץ, לדבריה, "היינו כבר בעיצומו של תהליך לצירוף החרדים לצה"ל, והחוק הקודם פגע בזה".

    "אני מאמינה בשיווין בנטל, ובעובדה שכל אזרחי המדינה צריכים לקחת חלק בהגנה על המדינה, כחלק מהתרומה המובנת שלי ושל חברי לביטחון המדינה, אני לא מהוססת בזה בכלל, אבל אני חושבת שצריך לעשות זאת בדרכים של הידברות ויצירת תשתיות מתאימות וקליטת הציבור החרדי לצה"ל".

    יחימוביץ התייחסה לתקציב הנוכחי שעבר השבוע במליאת הכנסת ואמרה כי לא מדובר בתקציב הכי גרוע, "ראינו תקציבים גרועים יותר, אבל כאן, בתקציב הזה – אין בשורה", אך הבהירה כי "אבל הוא רע והוא ממשיך להכות באנשים החלשים".

    האזינו לראיון המלא:



    0 תגובות